piątek, 28 grudnia 2012

Prolog

Właściwie wszystko zaczęło się od tego jak miałem siedemnaście lat i chodziłem do szkoły. Nazywali mnie wtedy jeszcze Harry Potter i byłem Wybrańcem, bądź Chłopcem, Który Przeżył. Pokonałem wtedy najpotężniejszego lorda tamtych czasów, Lorda Voldemorta. Dziś jestem szczęśliwym człowiekiem u boku ukochanej, ale nie jest ona zwykłą kobietą. Ma ona potężne magiczne zdolności. Odziedziczyłem ją po swojej matce. Jest ona związana z tym, co przeżyłem w swojej przeszłości. Dzięki swojemu bratu bliźniakowi Jackowi, przyrodniej siostrze Nicole i dziadkowi Mattowi ze strony mamy dostałem moc o niewyobrażalnej mocy. Nazywa się ona Elyon. Przez wiele lat towarzyszyła mi, pomagała i doradzała w wielu sprawach. Z biegiem lat zaczęła podkochiwać się we mnie, a ja zacząłem ją dostrzegać. Kiedyś powiedzieliśmy mojemu przeszłemu Ja, że on potrzebuje nauki umysłu i treningu fizycznego. Tak zrobiliśmy. Jednak wtedy ja, jako Harry Potter musiałem przenieść się w czasie do czasów Założycieli Hogwartu z roku 2028 o ponad 1100, ale to Elyon na razie rządzi i to ona mnie będzie mnie trenować, a może nie? Kim jestem? Nazywam się Percivald Nicolas Harold James Levender.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz